Strategia 6 cyfr, czyli zarządzanie zespołem sprzedaży podczas kampanii produktowej

Warszawa, 7 stycznia 2019 r.
godz. 10.00 do 17.00

CELE I ZAKRES

Przygotowanie menedżerów do jeszcze bardziej efektywnego zarządzania zespołem sprzedaży podczas prowadzenia kampanii produktowej. Nabycie umiejętności korzystania z wybranych narzędzi podnoszących ich efektywność osobistą.

ODBIORCY

Szkolenie jest przeznaczone dla:
* dyrektorów i kierowników zespołów sprzedażowych,
* dyrektorów regionalnych,
* trenerów wspierających menedżerów sprzedaży,
* wszystkich osób zainteresowanych tematyką szkolenia.

PROGRAM

Przygotowanie menedżerskie
* Cztery role menedżera niezbędne w osiąganiu sukcesu – System POInT[1]
* Przywództwo sytuacyjne według Kena Blancharda w procesie rozwoju sprzedawcy
* Projektowanie rytmu operacyjnego menadżera i zespołu pod kątem prowadzonej kampanii

Wyznaczanie celów i strategii sprzedażowej
* Proces identyfikowania potencjału sprzedażowego zespołu z wykorzystaniem „Strategii 6 cyfr”
* Wyznaczenie celów kampanii z użyciem matrycy RRAR[2] i kreatora strategii sprzedaży
* Przygotowanie planu i listy działań naprawczych z wykorzystaniem  Kreatora Alertów i Planów Naprawczych

Podnoszenie efektywności pracy Zespołu
* Autoanaliza zespołu z wykorzystaniem narzędzia kompetencje zespołu sprzedażowego
* Tworzenie check listy procesu sprzedażowego wraz z systemem udzielania informacji zwrotnej 4POINT[3]
* Opracowanie modelu prowadzenia rozmowy planująco-monitorującej w systemie PTP[4] i zasady prowadzenia spotkań statusowych z pracownikami
* Narzędzie prowadzenia rozmów rozwojowych – 6P[5]

Zakończenie
Podsumowanie szkolenia i zadanie rozwojowe

[1] POInT – autorskie narzędzie: System 4 ról: akronim od Przywódcy, Organizatora, Innowatora i Trenera.
[2] RRAR – autorskie narzędzie: Matryca Celów Sprzedażowych: Akronim od Rankingowy, Rynkowy, Aktywnościowy i Rozwojowy.
[3] 4POINT – nazwa autorskiej metody udzielania informacji zwrotnej z wykorzystaniem check listy.
[4] PTP – nazwa autorskiej metody – akronim od słów Przeszłość – Teraźniejszość – Przyszłość.
[5] 6P – autorskie rozwinięcie narzędzia coachingowego.

PROWADZĄCY

Grzegorz Sikorski

Certyfikowany Coach ICC, certyfikowany konsultant Competence Navigator, autor książki „Sabotaż w dziale obsługi” i artykułów biznesowych. Właściciel SeeQuest Solution, autor narzędzi dla menedżerów sprzedaży wspierających skuteczne zarządzanie zespołem.
Od ponad 16 lat wspiera firmy w optymalizowaniu wyników sprzedaży. Jest ekspertem w zakresie budowania strategii sprzedaży i podnoszenia wyniku. Projektuje i wdraża nowatorskie taktyki sprzedaży bezpośredniej oraz rewitalizuje systemy zarządzania zespołami sprzedażowymi.
Prowadzi wykłady na studiach podyplomowych Politechniki Łódzkiej: Zarządzanie Kompetencjami Menedżerów Sprzedaży oraz jest mówcą i prelegentem podczas eventów i spotkań biznesowych (np.: Trendy CC, Kongres Sprzedaży, Kongres: Jak budować skuteczne zespoły sprzedażowe i inne). W jego szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób.
Jest praktykiem, z najlepszego sprzedawcy awansował na szefa zespołów sprzedażowych (Bank Depozytowo-Kredytowy, Bank PKO BP, Bank Pekao SA). Zajmował medalowe miejsca w wewnętrznych rankingach sprzedaży. Następnie współtworzył sukces rynkowy Alior Banku, jako menadżer ds. szkoleń. W 2008 r. był współautorem standardów jakości obsługi klienta, za które Alior Bank był trzykrotnie wyróżniony nagrodą Newsweeka i Forbsa. Po zakończeniu pracy w Banku podjął współpracę z Alior Instytutem Biznesu i jako Dyrektor ds. Projektowania Procesów Sprzedaży zrealizował kilkanaście dużych projektów zakończonych sukcesem dla branż: IT, HoReCa, Bankowość, Ubezpieczenia, FMCG, Opieka Zdrowotna. Od 2017 r. jako Menadżer Projektów zarządza zespołem zajmującym się projektowaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta w Biurze Jakości Klienta Getin Noble Banku i razem z całym zespołem ma swój udział w uzyskaniu miejsc na podium w rankingach jakościowych Banku ( np. Newsweek 2017 – 2 miejsce, 2018 – 3 miejsce).
Prowadził szkolenia m.in. dla PKO BP, Pekao, PZU Życie, PZU, Alior Bank, Tchibo, Drogerie Natura, Polwell, Sanmargar, Hotel Radisson, PZU Zdrowie, Elektrotermex, Bank BPS, Raiffeisen Bank SA.

CENA

Cena szkolenia za 1 osobę: 850 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: zajęcia, materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu uczestnictwa, całodzienny serwis kawowy, lunch.
W celu dokonania rezerwacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Osobom zainteresowanym szkoleniem prześlemy formularz zgłoszenia na szkolenie.

MIEJSCE

Centrum Szkoleniowe Żoliborz
Warszawa, Pl. Inwalidów 10

KONTAKT

Stanisław Woźniak
Partner Zarządzający
Redaktor Naczelny Magazynu Controlling i Zarządzanie

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
http://platformawiedzy.com.pl/