Kurs on-line z Social Media – Zaawansowana kampania reklamowa Facebook Ads w oparciu o strategię marketingową

×

Kurs on-line z Social Media (poziom II) – Zaawansowana kampania reklamowa Facebook Ads w oparciu o strategię marketingową

Cena za 1 osobę: 550 zł + 23% VAT

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za kurs przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed wydarzeniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości kursu.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    Warsztat in company (dedykowany)

    CEL I KORZYŚCI

    Kurs jest kierowany do osób, które chcą zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych na Facebooku. Skupimy się głównie na płatnej reklamie Facebook oraz Instagram wykorzystując ponadstandardowe narzędzia wspierające pracę działów marketingu.
    Dzięki uczestnictwu w kursie:
    ➡ zaplanujesz skuteczny lejek sprzedażowy, który poprowadzi Twojego klienta od momentu poznania do zakupu produktu,
    ➡ poznasz sprawdzone modele reklamy, czyli ujętą w schemat odpowiedź na często zadawane pytanie: „Co, kiedy i komu wyświetlać, by sprzedawać więcej?”,
    ➡ dowiesz się, na co zwracać uwagę w swoich kampaniach – które wskaźniki są odpowiedzialne za ich efektywność oraz dlaczego należy im się przyglądać z większa uwagą,
    ➡ dowiesz się, jak w realnych warunkach przetestować kampanię, by nie narazić się na przepalanie dużego budżetu reklamowego,
    ➡ odpowiednio zorganizujesz Menedżera Reklam – zaplanujesz działania swojej firmy, działu marketingu lub podwykonawców i zaprowadzisz porządek w strukturach,
    ➡ wykorzystasz potęgę piksela Facebook, który pomoże Ci śledzić odbiorców i wywierać na nich wpływ w postaci decyzji o zakupie,
    ➡ stworzysz posty (teksty oraz grafiki), które zaangażują odbiorców – praca na gotowych schematach, dostosowanych do Twojej branży, dzięki którym oszczędzisz czas na przygotowanie,
    ➡ dowiesz się, jak analizować kampanię i co robić, gdy nie jesteśmy zadowoleni z wyników.

    ODBIORCY

    Kurs jest adresowany do:
    ➡ właścicieli małych i średnich firm,
    ➡ osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
    ➡ początkujących przedsiębiorców,
    ➡ osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

    PROGRAM

    ➡ Wstęp do kursu
    Kilka słów o Patryku
    Spodziewane wyniki kampanii
    Co osiągniesz dzięki udziałowi w kursie?
    ➡ Strategia marketingowa – od czego zacząć?
    Postawa, cel – sprzedaż!
    11 fundamentalnych założeń skutecznej kampanii
    Omówienie modelu AIDA – strategia marketingowa w praktyce
    Budowanie tunelu sprzedażowego – na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu kampanii?
    Model Standardowy – długoterminowa kampania
    Model Przyspieszony – tymczasowa kampania
    Ćwiczenie – Projektujemy tunel sprzedażowy
    ➡ Modele reklamy, które warto wykorzystać
    Modele Reklamy – Czym są? W czym pomagają? Dlaczego warto skorzystać?
    Omówienie Modeli Reklamy
    Zwiększanie ruchu na stronie internetowej
    Większa ilość kontaktów do firmy usługowej
    Budowa listy mailingowej
    Sprzedaż w sklepie internetowym
    Remarketing
    Ćwiczenie – wybierz model reklamowy + uzupełnij tunel sprzedażowy
    ➡ Analiza wskaźników KPI
    Dlaczego warto analizować wyniki?
    Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii
    Optymalne wartości wskaźników
    Ćwiczenie – wybór wskaźników do obserwacji
    ➡ Testowanie kampanii i badanie rynku
    Dlaczego warto testować?
    Jak testować kampanię w 4 krokach?
    Jakie wskaźniki brać pod uwagę?
    Wyciąganie odpowiednich wniosków
    Ćwiczenie – zaplanuj testy kampanii – uzupełnij diagram, który wdrożysz
    ➡ Menedżer reklam – analiza zasobów
    Struktura konta na Facebooku – omówienie
    Konto firmowe
    Konto reklamowe
    Fanpage
    Uprawnienia – komu i jak nadać?
    Pozostałe zasoby wykorzystywane w reklamie
    Piksele
    Katalogi produktów
    Grupy niestandardowych odbiorców
    Konwersje
    Standardowe
    Niestandardowe
    Ćwiczenie – zadecyduj o strukturze i porządku zasobów firmowych
    ➡ Piksel Facebook – kompletny przewodnik
    Czym jest i jak działa piksel Facebooka?
    W czym pomoże piksel Facebooka?
    Prawidłowa konfiguracja piksela
    Tworzenie piksela
    Instalacja krok po kroku
    Jak wykorzystać pełen potencjał?
    Zdarzenia na stronie – w czym pomagają?
    Jak konfigurować zdarzenia na stronie?
    Jak definiować grupy odbiorców?
    ➡ Analiza danych z piksela – Facebook Analytics
    Informacje o użytkownikach
    Lejki sprzedażowe
    Nakładanie odbiorców
    Analiza danych z piksela – Menadżer Reklam
    Optymalizacja reklamy na podstawie danych z piksela
    ➡ Niestandardowe grupy odbiorców
    Różnica pomiędzy grupami
    Jak wykorzystać w praktyce
    Tworzenie grup niestandardowych – źródła danych
    Tworzenie grup niestandardowych – podobni do
    Ćwiczenie – stwórz wybrane grupy
    ➡ Posty sprzedażowe – jak pisać, by chcieli kupować?
    Omówienie rodzajów postów
    Etap „wtajemniczenia” odbiorcy – co pokazać, by kupił?
    Piramida Treści na Facebooku
    Jak działa algorytm w kontekście reklamy Facebook?
    ➡ Pisanie tekstów – omówienie gotowych schematów
    7 zasad pisania tekstów
    Omówienie 5 schematów, które sprzedają
    Ćwiczenie – przygotuj tekst sprzedażowy
    ➡ Tworzenie grafik – wskazówki estetyczne i perswazyjne
    7 zasad tworzenia grafik
    Skąd czerpać inspiracje i jak tworzyć grafiki w łatwy sposób?
    Grafika VS Wideo
    Programy do wykorzystania
    ➡ Analiza i interpretacja wyników kampanii
    Ustawienia kolumn
    Które wskaźniki warto analizować?
    Jak poprawnie wyciągać wnioski?
    Jak optymalizować kampanię?
    Etapy sprzedaży
    Porównanie wskaźników
    ➡ Konfiguracja kampanii – praktyczne podsumowanie kursu
    Wykorzystanie strategii reklamy
    Wykorzystanie modelu reklamy
    Wykorzystanie testów kampanii
    Wykorzystanie Konwersji
    Wykorzystanie grup Lookalike
    Wykorzystanie perswazyjnych postów
    Ustawienie kolumny do przyszłej analizy
    Nagranie z procesu – do uczestników
    ➡ Podsumowanie kursu
    ➡ Pytania i odpowiedzi

    PROWADZĄCY

    Patryk Łopot

    Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces”.
    Na co dzień pomaga małym i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach.
    Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami pomaga mu kształtować nowe biznesy i budować działające kanały sprzedaży.

    CENA

    Ustalana indywidualnie z Klientem i uzależniona od liczby uczestników szkolenia.

    ✍ KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/