Kurs on-line z Social Media – Zaawansowana kampania reklamowa Facebook Ads w oparciu o strategię marketingową

Warsztat in company (dedykowany)

CEL I KORZYŚCI

Kurs jest kierowany do osób, które chcą zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych na Facebooku. Skupimy się głównie na płatnej reklamie Facebook oraz Instagram wykorzystując ponadstandardowe narzędzia wspierające pracę działów marketingu.
Dzięki uczestnictwu w kursie:
➡ zaplanujesz skuteczny lejek sprzedażowy, który poprowadzi Twojego klienta od momentu poznania do zakupu produktu,
➡ poznasz sprawdzone modele reklamy, czyli ujętą w schemat odpowiedź na często zadawane pytanie: „Co, kiedy i komu wyświetlać, by sprzedawać więcej?”,
➡ dowiesz się, na co zwracać uwagę w swoich kampaniach – które wskaźniki są odpowiedzialne za ich efektywność oraz dlaczego należy im się przyglądać z większa uwagą,
➡ dowiesz się, jak w realnych warunkach przetestować kampanię, by nie narazić się na przepalanie dużego budżetu reklamowego,
➡ odpowiednio zorganizujesz Menedżera Reklam – zaplanujesz działania swojej firmy, działu marketingu lub podwykonawców i zaprowadzisz porządek w strukturach,
➡ wykorzystasz potęgę piksela Facebook, który pomoże Ci śledzić odbiorców i wywierać na nich wpływ w postaci decyzji o zakupie,
➡ stworzysz posty (teksty oraz grafiki), które zaangażują odbiorców – praca na gotowych schematach, dostosowanych do Twojej branży, dzięki którym oszczędzisz czas na przygotowanie,
➡ dowiesz się, jak analizować kampanię i co robić, gdy nie jesteśmy zadowoleni z wyników.

ODBIORCY

Kurs jest adresowany do:
➡ właścicieli małych i średnich firm,
➡ osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
➡ początkujących przedsiębiorców,
➡ osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

PROGRAM

➡ Wstęp do kursu
Kilka słów o Patryku
Spodziewane wyniki kampanii
Co osiągniesz dzięki udziałowi w kursie?
➡ Strategia marketingowa – od czego zacząć?
Postawa, cel – sprzedaż!
11 fundamentalnych założeń skutecznej kampanii
Omówienie modelu AIDA – strategia marketingowa w praktyce
Budowanie tunelu sprzedażowego – na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu kampanii?
Model Standardowy – długoterminowa kampania
Model Przyspieszony – tymczasowa kampania
Ćwiczenie – Projektujemy tunel sprzedażowy
➡ Modele reklamy, które warto wykorzystać
Modele Reklamy – Czym są? W czym pomagają? Dlaczego warto skorzystać?
Omówienie Modeli Reklamy
Zwiększanie ruchu na stronie internetowej
Większa ilość kontaktów do firmy usługowej
Budowa listy mailingowej
Sprzedaż w sklepie internetowym
Remarketing
Ćwiczenie – wybierz model reklamowy + uzupełnij tunel sprzedażowy
➡ Analiza wskaźników KPI
Dlaczego warto analizować wyniki?
Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii
Optymalne wartości wskaźników
Ćwiczenie – wybór wskaźników do obserwacji
➡ Testowanie kampanii i badanie rynku
Dlaczego warto testować?
Jak testować kampanię w 4 krokach?
Jakie wskaźniki brać pod uwagę?
Wyciąganie odpowiednich wniosków
Ćwiczenie – zaplanuj testy kampanii – uzupełnij diagram, który wdrożysz
➡ Menedżer reklam – analiza zasobów
Struktura konta na Facebooku – omówienie
Konto firmowe
Konto reklamowe
Fanpage
Uprawnienia – komu i jak nadać?
Pozostałe zasoby wykorzystywane w reklamie
Piksele
Katalogi produktów
Grupy niestandardowych odbiorców
Konwersje
Standardowe
Niestandardowe
Ćwiczenie – zadecyduj o strukturze i porządku zasobów firmowych
➡ Piksel Facebook – kompletny przewodnik
Czym jest i jak działa piksel Facebooka?
W czym pomoże piksel Facebooka?
Prawidłowa konfiguracja piksela
Tworzenie piksela
Instalacja krok po kroku
Jak wykorzystać pełen potencjał?
Zdarzenia na stronie – w czym pomagają?
Jak konfigurować zdarzenia na stronie?
Jak definiować grupy odbiorców?
➡ Analiza danych z piksela – Facebook Analytics
Informacje o użytkownikach
Lejki sprzedażowe
Nakładanie odbiorców
Analiza danych z piksela – Menadżer Reklam
Optymalizacja reklamy na podstawie danych z piksela
➡ Niestandardowe grupy odbiorców
Różnica pomiędzy grupami
Jak wykorzystać w praktyce
Tworzenie grup niestandardowych – źródła danych
Tworzenie grup niestandardowych – podobni do
Ćwiczenie – stwórz wybrane grupy
➡ Posty sprzedażowe – jak pisać, by chcieli kupować?
Omówienie rodzajów postów
Etap „wtajemniczenia” odbiorcy – co pokazać, by kupił?
Piramida Treści na Facebooku
Jak działa algorytm w kontekście reklamy Facebook?
➡ Pisanie tekstów – omówienie gotowych schematów
7 zasad pisania tekstów
Omówienie 5 schematów, które sprzedają
Ćwiczenie – przygotuj tekst sprzedażowy
➡ Tworzenie grafik – wskazówki estetyczne i perswazyjne
7 zasad tworzenia grafik
Skąd czerpać inspiracje i jak tworzyć grafiki w łatwy sposób?
Grafika VS Wideo
Programy do wykorzystania
➡ Analiza i interpretacja wyników kampanii
Ustawienia kolumn
Które wskaźniki warto analizować?
Jak poprawnie wyciągać wnioski?
Jak optymalizować kampanię?
Etapy sprzedaży
Porównanie wskaźników
➡ Konfiguracja kampanii – praktyczne podsumowanie kursu
Wykorzystanie strategii reklamy
Wykorzystanie modelu reklamy
Wykorzystanie testów kampanii
Wykorzystanie Konwersji
Wykorzystanie grup Lookalike
Wykorzystanie perswazyjnych postów
Ustawienie kolumny do przyszłej analizy
Nagranie z procesu – do uczestników
➡ Podsumowanie kursu
➡ Pytania i odpowiedzi

PROWADZĄCY

Patryk Łopot

Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces”.
Na co dzień pomaga małym i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach.
Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami pomaga mu kształtować nowe biznesy i budować działające kanały sprzedaży.

CENA

Ustalana indywidualnie z Klientem i uzależniona od liczby uczestników szkolenia.

✍ KONTAKT

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
https://platformawiedzy.com.pl/