LEADERSHIP I Leadership i kierowanie zespołem – szkolenie on-line
Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT
Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za szkolenie przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed szkoleniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości szkolenia.
✅ Sesja: 21 kwietnia 2021 r., godz. 9.00 – 15.00
✍ CEL I ZAKRES
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
➡ potrafili określić swój styl przywództwa,
➡ posiadali właściwe podejście do zarządzania w różnych, trudnych sytuacjach,
➡ potrafili określić role pracowników w zespole i umiejętnie delegowali zadania,
➡ mogli zanalizować dynamikę swojego zespołu i odpowiednio motywowali.
✍ PRZEBIEG SZKOLENIA
✅ Przekazanie uczestnikom – na 3 dni przed szkoleniem – materiałów szkoleniowych (PDF).
✅ Przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatów on line z wykorzystaniem platformy ZOOM.
✅ Możliwość interaktywnej wymiany informacji oraz zadawania pytań trenerowi (poprzez czat oraz mikrofon).
✍ ODBIORCY
Menedżerowie i kierownicy różnych szczebli, posiadający już pewne doświadczenie, których sukces zależy od umiejętnego zarządzania zespołem i którzy chcą realizować swoje projekty z jeszcze lepszymi efektami.
✍ PROGRAM
1. Style kierowania
Dlaczego ludzie podążają za liderami?
Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
Auto-analiza
Kierowanie zespołem w praktyce
2. Motywowanie
Zaspokajanie indywidualnych potrzeb jednostek
Motywowanie zespołu do realizacji zadań/celów
Auto-motywacja wewnętrzna i czynniki ją determinujące
3. Organizowanie pracy swojej i innych osób
Złodzieje czasu: częste pułapki, w które wpadają menedżerowie
Działanie aktywne i pasywne
Planowanie czasu i określanie priorytetów
Bariery pojawiające się przy delegowaniu zadań
Delegowanie zadań – 4 etapy: co, komu, jak i kiedy przekazać?
Analiza własnej pracy
4. Zebrania z zespołem
W jaki sposób odprawy i zebrania zespołu budują współpracę?
Proces i założenia efektywnej komunikacji z zespołem
Monitorowanie realizacji celów
Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
5. Rozwiązywanie trudnych problemów we współpracy z zespołem
Władza, a autorytet
Budowanie zaufania i techniki wywierania wpływu
Rozpatrywanie indywidualnych przypadków z życia zawodowego uczestników
✍ PROWADZĄCY
Marcin Świerkocki
Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jest trenerem, coachem, a także asesorem weryfikującym kompetencje uczestniczącym m.in. w procesach AC/DC. Prowadzi oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje spotkania menedżerskie. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji dzięki wyższym kompetencjom ludzi. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje i satysfakcję klienta.
Komunikację w organizacji rozumie jako współpracę – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworząc i projektując programy rozwojowe korzysta ze sprawdzonej metodologii (Kolb’s experiential learning), a weryfikacja pozyskanej wiedzy i umiejętności uczestników ma miejsce na kilku poziomach (Kirkpatrick’s 4-level evaluation model).
✍ CENA
✅ Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT
✍ KONTAKT
Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
https://platformawiedzy.com.pl/