LEADERSHIP I Leadership i kierowanie zespołem – szkolenie on-line

×

LEADERSHIP I Leadership i kierowanie zespołem – szkolenie on-line

Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za szkolenie przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed szkoleniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości szkolenia.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    Sesja: 21 kwietnia 2021 r., godz. 9.00 – 15.00

    CEL I ZAKRES

    Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
    ➡ potrafili określić swój styl przywództwa,
    ➡ posiadali właściwe podejście do zarządzania w różnych, trudnych sytuacjach,
    ➡ potrafili określić role pracowników w zespole i umiejętnie delegowali zadania,
    ➡ mogli zanalizować dynamikę swojego zespołu i odpowiednio motywowali.

     PRZEBIEG SZKOLENIA

    ✅ Przekazanie uczestnikom – na 3 dni przed szkoleniem – materiałów szkoleniowych (PDF).
    ✅ Przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatów on line z wykorzystaniem platformy ZOOM.
    ✅ Możliwość interaktywnej wymiany informacji oraz zadawania pytań trenerowi (poprzez czat oraz mikrofon).

    ODBIORCY

    Menedżerowie i kierownicy różnych szczebli, posiadający już pewne doświadczenie, których sukces zależy od umiejętnego zarządzania zespołem i którzy chcą realizować swoje projekty z jeszcze lepszymi efektami.

     PROGRAM

    1. Style kierowania
    Dlaczego ludzie podążają za liderami?
    Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
    Auto-analiza
    Kierowanie zespołem w praktyce
    2. Motywowanie
    Zaspokajanie indywidualnych potrzeb jednostek
    Motywowanie zespołu do realizacji zadań/celów
    Auto-motywacja wewnętrzna i czynniki ją determinujące
    3. Organizowanie pracy swojej i innych osób
    Złodzieje czasu: częste pułapki, w które wpadają menedżerowie
    Działanie aktywne i pasywne
    Planowanie czasu i określanie priorytetów
    Bariery pojawiające się przy delegowaniu zadań
    Delegowanie zadań – 4 etapy: co, komu, jak i kiedy przekazać?
    Analiza własnej pracy
    4. Zebrania z zespołem
    W jaki sposób odprawy i zebrania zespołu budują współpracę?
    Proces i założenia efektywnej komunikacji z zespołem
    Monitorowanie realizacji celów
    Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
    5. Rozwiązywanie trudnych problemów we współpracy z zespołem
    Władza, a autorytet
    Budowanie zaufania i techniki wywierania wpływu
    Rozpatrywanie indywidualnych przypadków z życia zawodowego uczestników

    PROWADZĄCY

    Marcin Świerkocki
    Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jest trenerem, coachem, a także asesorem weryfikującym kompetencje uczestniczącym m.in. w procesach AC/DC. Prowadzi oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje spotkania menedżerskie. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji dzięki wyższym kompetencjom ludzi. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje i satysfakcję klienta.
    Komunikację w organizacji rozumie jako współpracę – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworząc i projektując programy rozwojowe korzysta ze sprawdzonej metodologii (Kolb’s experiential learning), a weryfikacja pozyskanej wiedzy i umiejętności uczestników ma miejsce na kilku poziomach (Kirkpatrick’s 4-level evaluation model).

    CENA

    Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT

     KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/