LEADERSHIP II Leadership ukierunkowany na cel: zmiany – warsztat stacjonarny

×

LEADERSHIP II Leadership ukierunkowany na cel: zmiany – warsztat stacjonarny

Cena za 1 osobę: 850 zł + 23% VAT

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za wydarzenie przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed wydarzeniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości wydarzenia.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    Sesja: 29 września 2021 r., godz. 9.00 – 16.00
    Centrum Szkoleniowe Żoliborz, Warszawa. Pl. Inwalidów 10

    CEL I ZAKRES

    Każda zmiana jest nowym wyzwaniem. Tempo zmian staje się coraz to częstsze i dlatego menedżer staje się dla swojej ekipy ważnym elementem tożsamości. Poprzez swój sposób bycia w kontekście zmian stanowi punkt odniesienia dla swoich pracowników. Ucieleśnia i reprezentuje całą organizację, a jednocześnie wymaga się od niego używania niekonwencjonalnych metod zarządzania, wyprzedzania konkurencji, zwiększania udziałów w rynku… Podejmowanie ryzyka, wcześniej odpowiednio przekalkulowanego, działanie według nowych zasad, wprowadzanie nowatorskich sposobów funkcjonowania – takie są obecnie oczekiwania wobec menedżera. Menedżer staje się zatem – liderem zmian.
    Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą:
    ➡ umieli określić swój profil lidera zmian i sprawdzić profil swoich pracowników,
    ➡ rozumieli cele zmiany i umieli je przekazywać swojej ekipie,
    ➡ angażowali pracowników w procesie zmian tak, aby stali się jej aktywnymi aktorami,
    ➡ umieli tworzyć sieć sprzymierzeńców niezbędną w zmieniającym się otoczeniu,
    ➡  odnosili sukces w swoich pierwszych krokach w procesie zmiany.
    Metodologia szkolenia obejmuje interaktywny wykład, dyskusję, studium przypadku, ćwiczenia grupowe i wymianę doświadczeń wśród uczestników. Na podstawie analizy sytuacji zmian w firmach uczestnicy wypracują własny plan przeprowadzenia zmian.

    ODBIORCY

    Menedżerowie wszystkich branż, a w szczególności: menedżerowie z firm sektora prywatnego i publicznego, w których odbywa się proces zmian lokalnych i międzynarodowych i gdzie ten proces ulega przyspieszeniu, jak i firm, które przeżywają fuzję, przejęcie, czy też reorganizację.

    PROGRAM

    1. Menedżer jako ucieleśnienie zmian:
    Styl DESIGNER: ukierunkowane myślenie i skoncentrowanie się na procesie

    Styl STRATEG: ukierunkowane myślenie i skoncentrowanie się na relacjach
    Styl MOBILIZATOR: ukierunkowanie na działania, skoncentrowanie się na relacjach i działaniach
    Styl METODYK: ukierunkowanie na działania i skoncentrowanie się na procesie
    2. Wybór odpowiedniej strategii:
    Typologia zmian

    Odpowiednie przygotowanie do zmian, wzmacnianie odporności jednostek i grup
    Strategia celów zmian
    Czy zmiana może być niekorzystna? Analiza powodzenia
    7 kryteriów, które sprawią, że Twój cel stanie się osiągalny
    3. Tworzenie spójnej wizji przyszłości:
    Projekcja przyszłości, stan pożądany, pytania odroczone w czasie, czynniki wyzwalające wyobraźnię

    Charyzma menedżera jako siła zmian
    Perswazja w procesie zmiany
    4. Organizowanie sieci sprzymierzeńców:
    Czemu służą sieci? Jaką sieć wybrać?

    3 zasady tworzenia sieci sprzymierzeńców
    Rozpoznawanie sprzymierzeńców w ekipie lub w grupie projektowej
    Prawdopodobny proces przystosowawczy aktorów zmiany
    Strategie konfliktu w trakcie zmian
    5. Rozpoczęcie procesu:
    Najlepsze zmiany dokonują się poprzez uzyskanie natychmiastowego wyniku pozytywnego

    Zaplanować progres: „przestawienie w czasie”
    TAK dla sukcesu i NIE dla zbyt dużego wysiłku
    10 porad dotyczących pierwszych kroków

    PROWADZĄCY

    Marcin Świerkocki
    Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jest trenerem, coachem, a także asesorem weryfikującym kompetencje uczestniczącym m.in. w procesach AC/DC. Prowadzi oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje spotkania menedżerskie. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji dzięki wyższym kompetencjom ludzi. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje i satysfakcję klienta.
    Komunikację w organizacji rozumie jako współpracę – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworząc i projektując programy rozwojowe korzysta ze sprawdzonej metodologii (Kolb’s experiential learning), a weryfikacja pozyskanej wiedzy i umiejętności uczestników ma miejsce na kilku poziomach (Kirkpatrick’s 4-level evaluation model).

    CENA

    Cena za 1 osobę: 850 zł + 23% VAT

    ✍ KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/