Praktyczne narzędzia budżetowania – seminarium on-line

×

Praktyczne narzędzia budżetowania – seminarium on-line

Cena części I seminarium za 1 osobę: 550 zł + 23% VAT

Cena części II seminarium za 1 osobę: 550 zł + 23% VAT

Cena za obydwie części seminarium za 1 osobę: 950 zł + 23% VAT

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za seminarium przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed seminarium, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości seminarium.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    Część I: 21 października 2021 r. – 9.00 – 15.00
    Część II: 22 października 2021 r. – 9.00 – 15.00

    CEL I ZAKRES

    Celem seminarium jest prezentacja sposobu planowania budżetu nakierowana na realizację celów strategicznych i operacyjnych oraz działania optymalizacyjne. W trakcie seminarium zostaną zaprezentowane metody przygotowania budżetu zgodnie z najnowszymi standardami. Metody te nastawnie są na tworzenie budżetu skoordynowanego z celami przedsiębiorstwa. Wskazane będą sposoby stosowania danych historycznych oraz prognoz strategicznych w budżetowaniu.

    PRZEBIEG SZKOLENIA

    ✅ Przekazanie uczestnikom – na 3 dni przed szkoleniem – materiałów szkoleniowych w formie pliku PDF.
    ✅ Prezentacja przez trenera materiałów w formie wykładu on line z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams.
    ✅ Możliwość interaktywnej wymiany informacji oraz zadawania pytań trenerowi (poprzez czat oraz mikrofon).

    ODBIORCY

    Pracownicy przygotowujący i zatwierdzający budżet, controllerzy finansowi, dyrektorzy pionów oraz członkowie zarządów.

    PROGRAM
    Część I

    ➡ Budżetowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    ➡ Proces planowania budżetu głównego nakierowany na realizację celów przedsiębiorstwa
    ➡ Ustalenie poziomu uszczegółowienia budżetu
    ➡ Aktualizacja budżetu w trakcie jego realizacji
    ➡ Ustalenie dopuszczalnych odchyleń w budżecie
    ➡ Reakcja na odchylenia realizacji budżetu
    ➡ Budżetowanie zadaniowe
    ➡ Identyfikacja centrów kosztów
    ➡ Wady tradycyjnych struktur budżetów centrów kosztów
    ➡ Wielowymiarowe struktury budżetów pojedynczych centrów kosztów
    ➡ Metody planowania budżetu według analiz danych historycznych i prognoz strategicznych

    Część II

    ➡ Tworzenie struktury planu przychodów ze sprzedaży
    ➡ Ilościowy plan produkcji – usług opracowany na podstawie planu przychodów
    ➡ Wartościowy plan kosztów zmiennych produkcji – usług
    ➡ Ilościowy plan zaopatrzenia
    ➡ Wartościowy plan zaopatrzenia
    ➡ Dynamiczna metoda planowania uwzględniająca różnice w czasie pomiędzy powiązanymi budżetami
    ➡ Planowanie przepływów finansowych metoda kasową
    ➡ Planowanie rachunku zysków i strat metodą memoriałową

    PROWADZĄCY

    Michał Chalastra
    Uznany w Polsce ekspert z zakresu controllingu, budżetowania, rachunkowości zarządczej i systemów optymalizacyjnych. Wieloletni konsultant wspomagający przedsiębiorstwa w praktycznych wdrożeniach controllingu. Redaktor oraz członek rady programowej czasopisma Controlling i Zarządzanie. Pracownik Katedry Rachunkowości na Uniwersytecie Gdańskim. Autor kilkuset publikacji z zakresu rachunkowości i controllingu.

    CENA

    Cena części I seminarium za 1 osobę: 550 zł + 23% VAT
    Cena części II seminarium za 1 osobę: 550 zł + 23% VAT
    Cena za obydwie części seminarium za 1 osobę: 950 zł + 23% VAT

    KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/