Kurs Social Media – płatne Kampanie Facebook Ads – szkolenie e-learningowe

Sesja: 16 października 2020 r., godz. 9.00 – 16.00

👉 CEL I KORZYŚCI

Uczestnicy szkolenia poznają zasady i techniki reklamy Facebook Ads mające na celu usprawnienie działań marketingowych firmy oraz marki osobistej. Zyskają umiejętności prawidłowego przeprowadzania kampanii reklamowej z wykorzystaniem Menedżera Reklam oraz umiejętności z zakresu komunikacji marki z grupą docelową (prowadzenie fanpage).
Korzyści dla uczestników:
Zwiększenie zasięgu odbiorców przy wykorzystaniu bezpłatnych oraz płatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych.
Planowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.
Planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku.
Określanie realnych i praktycznych działań, które przełożą się na zwiększenie sprzedaży i zwiększą liczbę aktywnych fanów.
Tworzenie strategii marki w social mediach.
Tworzenie strategii komunikacji z klientem.

👉 ODBIORCY

Szkolenie jest adresowane do:
właścicieli małych i średnich firm,
osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
początkujących przedsiębiorców,
osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

PROGRAM

Silna marka internetowa – jaki jest wyznacznik sukcesu?
Ćwiczenie: Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej
Ćwiczenie: 27 pomysłów na posty, które angażują fanów
Ćwiczenie: Ustalanie celu oraz harmonogramu strategicznego postów
Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
Rodzaje postów – który wybrać, by reklama była skuteczna?
Najczęściej popełniane błędy przez początkujących
Omówienie narzędzi wspierających działania marketera
Ćwiczenie: Budowanie skutecznej strategii marketingowej w Social Media
Najnowsze trendy w mediach społecznościowych
Algorytm News Feed – co Facebook bierze pod uwagę w 2019 roku?
Ćwiczenie: Jak kreatywnie prowadzić fanpage?
Cel działań i wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy
Omówienie celów reklamowych
Ćwiczenie: Bezpieczne podpinanie karty kredytowej do konta
Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota Menedżera Reklam,
Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej
Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych i omówienie ich rodzajów
Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków

👉 PROWADZĄCY

Patryk Łopot

Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces”.
Na co dzień pomaga małym i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach.
Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami pomaga mu kształtować nowe biznesy i budować działające kanały sprzedaży.

👉 CENA

Cena po rabacie przez okres pandemii: 490 zł + 23% VAT

W celu dokonania rezerwacji prosimy o kontakt mailowy biuro@platformawiedzy.com.pl
Osobom zainteresowanym szkoleniem prześlemy formularz zgłoszenia na szkolenie. Tuż przed szkoleniem prześlemy także link do logowania na platformie szkoleniowej oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (pdf).

👉 KONTAKT

Stanisław Woźniak
Partner Zarządzający
Redaktor Naczelny Magazynu Controlling i Zarządzanie

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
https://platformawiedzy.com.pl/