Kurs on-line z Social Media – Kampanie Facebook Ads

×

Kurs on-line z Social Media – Kampanie Facebook Ads

Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za kurs przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed kursem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości kursu.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    Sesja: 31 marca 2021 r., godz. 9.00 – 16.00

    CEL I KORZYŚCI

    Uczestnicy szkolenia poznają zasady i techniki reklamy Facebook Ads mające na celu usprawnienie działań marketingowych firmy oraz marki osobistej. Zyskają umiejętności prawidłowego przeprowadzania kampanii reklamowej z wykorzystaniem Menedżera Reklam oraz umiejętności z zakresu komunikacji marki z grupą docelową (prowadzenie fanpage).
    Korzyści dla uczestników:
    ➡ Zwiększenie zasięgu odbiorców przy wykorzystaniu bezpłatnych oraz płatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych.
    ➡ Planowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.
    ➡ Planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku.
    ➡ Określanie realnych i praktycznych działań, które przełożą się na zwiększenie sprzedaży i zwiększą liczbę aktywnych fanów.
    ➡ Tworzenie strategii marki w social mediach.
    ➡ Tworzenie strategii komunikacji z klientem.

    ODBIORCY

    Szkolenie jest adresowane do:
    ➡ właścicieli małych i średnich firm,
    ➡ osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
    ➡ początkujących przedsiębiorców,
    ➡ osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

    PROGRAM

    ➡ Silna marka internetowa – jaki jest wyznacznik sukcesu?
    ➡ Ćwiczenie: Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej
    ➡ Ćwiczenie: 27 pomysłów na posty, które angażują fanów
    ➡ Ćwiczenie: Ustalanie celu oraz harmonogramu strategicznego postów
    ➡ Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
    ➡ Rodzaje postów – który wybrać, by reklama była skuteczna?
    ➡ Najczęściej popełniane błędy przez początkujących
    ➡ Omówienie narzędzi wspierających działania marketera
    ➡ Ćwiczenie: Budowanie skutecznej strategii marketingowej w Social Media
    ➡ Najnowsze trendy w mediach społecznościowych
    ➡ Algorytm News Feed – co Facebook bierze pod uwagę?
    ➡ Ćwiczenie: Jak kreatywnie prowadzić fanpage?
    ➡ Cel działań i wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy
    ➡ Omówienie celów reklamowych
    ➡ Ćwiczenie: Bezpieczne podpinanie karty kredytowej do konta
    ➡ Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota Menedżera Reklam,
    ➡ Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej
    ➡ Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych i omówienie ich rodzajów
    ➡ Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków

    PROWADZĄCY

    Patryk Łopot

    Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces”.
    Na co dzień pomaga małym i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach.
    Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami pomaga mu kształtować nowe biznesy i budować działające kanały sprzedaży.

    CENA

    Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT

    ✍ KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/