Warsztaty Social Media – płatne Kampanie Facebook Ads

Warszawa, 28 lutego 2020 r.
godz. 10.00 – 17.00

CEL I KORZYŚCI

Uczestnicy szkolenia poznają zasady i techniki reklamy Facebook Ads mające na celu usprawnienie działań marketingowych firmy oraz marki osobistej. Zyskają umiejętności prawidłowego przeprowadzania kampanii reklamowej z wykorzystaniem Menedżera Reklam oraz umiejętności z zakresu komunikacji marki z grupą docelową (prowadzenie fanpage).

Korzyści dla uczestników:
* Zwiększenie zasięgu odbiorców przy wykorzystaniu bezpłatnych oraz płatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych.
* Planowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.
* Planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku.
* Określanie realnych i praktycznych działań, które przełożą się na zwiększenie sprzedaży i zwiększą liczbę aktywnych fanów.
* Tworzenie strategii marki w social mediach.
* Tworzenie strategii komunikacji z klientem.

ODBIORCY

Szkolenie jest adresowane do:
* właścicieli małych i średnich firm,
* osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
* początkujących przedsiębiorców,
* osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

PROGRAM

Silna marka internetowa – jaki jest wyznacznik sukcesu?
Ćwiczenie: Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej
Ćwiczenie: 27 pomysłów na posty, które angażują fanów
Ćwiczenie: Ustalanie celu oraz harmonogramu strategicznego postów
Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
Rodzaje postów – który wybrać, by reklama była skuteczna?
Najczęściej popełniane błędy przez początkujących
Omówienie narzędzi wspierających działania marketera
Ćwiczenie: Budowanie skutecznej strategii marketingowej w Social Media
Najnowsze trendy w mediach społecznościowych
Algorytm News Feed – co Facebook bierze pod uwagę w 2019 roku?
Ćwiczenie: Jak kreatywnie prowadzić fanpage?
Cel działań i wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy
Omówienie celów reklamowych
Ćwiczenie: Bezpieczne podpinanie karty kredytowej do konta
Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota Menedżera Reklam,
Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej
Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych i omówienie ich rodzajów
Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków

PROWADZĄCY

Patryk Łopot

Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces”.
Na co dzień pomaga małym i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach.
Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami pomaga mu kształtować nowe biznesy i budować działające kanały sprzedaży.

CENA

CENA

Cena szkolenia za osobę wynosi: 690 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: zajęcia, materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu uczestnictwa, całodzienny serwis kawowy, lunch.
W celu dokonania rezerwacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Osobom zainteresowanym szkoleniem prześlemy formularz zgłoszenia na szkolenie.
Uwaga! Uczestnicy szkolenia pracują na własnych komputerach.

MIEJSCE

Centrum Szkoleniowe Żoliborz
Warszawa, Pl. Inwalidów 10

KONTAKT

Stanisław Woźniak
Partner Zarządzający
Redaktor Naczelny Magazynu Controlling i Zarządzanie

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
https://platformawiedzy.com.pl/
http://controlling-zarzadzanie.pl/