Warsztat on-line: Sprzedaż w LinkedIn

×

Warsztat on-line: Sprzedaż w LinkedIn

Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty szkoleniowej. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    Warsztat e-learningowy

    CEL I KORZYŚCI

    Uczestnictwo w warsztacie pozwoli Ci m.in.:
    ➡ poznać rodzaje kont i zasadność ich wykorzystania,
    ➡ zrozumieć mechanizmy platformy i wykorzystać je na swoją korzyść,
    ➡ p
    odnieść swoje kompetencje wspierania działań typu „social selling„,
    ➡ p
    oznać największą tajemnicę skuteczności działań sprzedażowych sektora B2B w socialach.
    Warsztat to doskonały czas na poznanie nowych przedsiębiorców i zwiększenie swojej sieci kontaktów oraz wymianę doświadczeń. Podczas tego warsztatu poznasz trzy strategie komunikacji i pozyskiwania klientów na platformie LinkedIn. Dowiesz się, które są skuteczne i dlaczego!
    Tak na marginesie, według badań jedna z popularnych strategii ma 90% nieskuteczności – dowiesz się, która! Dowiesz się także, jak „na maksa” wykorzystać potencjał platformy. Pokażemy Ci narzędzia do skutecznego „klonowania klientów” oraz do planowania skutecznych działań (nie tylko w social mediach).

    PRZYGOTOWANIE

    Jak przygotować się do warsztatów?
    ➡ Po pierwsze zapewnij sobie odpowiednie warunki do pracy (warsztaty to nie prelekcja, szkolenie czy wykład).
    ➡ Po drugie, może przydać się kartka i długopis. Kubek z kawą też nie zawadzi.
    ➡ Po trzecie, jeśli masz nie masz konta na LinkedIn, załóż je, bo może się przydać.
    ➡ Po czwarte, przygotuj sobie odpowiedzi na następujące pytania:
    ▶ ▶ Kto jest moim najlepszym klientem?
    ▶ ▶ Kim jest moja konkurencja?
    ▶ ▶ Kto jest klientem moich marzeń?

    ODBIORCY

    Warsztat jest kierowany do osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach wszystkich branż sektora B2B i B2C. Korzyści z uczestnictwa będą miały zarówno osoby rozpoczynające działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, planujące budowę marki osobistej, jak i duże, doświadczone firmy, będące ekspertami w swoich branżach.

    PROGRAM

    Część I – podstawy LinkedIn
    📌 Podstawowe funkcjonalności LinkedIn
    📌 Różnice pomiędzy LinkedIn a Facebook
    📌 Zakładanie konta osobistego i strony firmowej (warsztat)
    📌 Omówienie płatnych planów platformy

    Część II – zaawansowane narzędzia LinkedIn
    📌 Sprzedaż aktywna vs. pasywna – Jak to jest w sieci?
    📌 Klonowanie klientów (warsztat)
    📌 Plan działań sprzedażowych (warsztat)
    📌 Omówienie 3 strategii działań
    📌 Ukryta potęga LinkedIn
    📌 Weryfikacja potencjału LinkedIn dla poszczególnych uczestników (warsztat)

    PROWADZĄCY

    Marcin Kot

    Doradca biznesu i konsultant sprzedaży, mentor. Doradza klientom, jak sprzedawać drożej, więcej i mądrzej. Pomaga znaleźć rozwiązania ich biznesowych problemów. Przez ostatnie kilka lat współpracował jako trener z największą organizacją biznesową zrzeszającą na świecie 270 000 przedsiębiorców. Jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży B2B oraz perswazyjnego modelu sprzedaży doradczej. Należy do elitarnej grupy coachów, trenerów i mówców motywacyjnych John Maxwell Team.
    Korzystając ze swojej inicjatywnej osobowości dzieli się doświadczeniem w pozyskiwaniu i obsłudze klientów. Audytuje, analizuje i diagnozuje proces sprzedaży. Wspiera i doradza na każdym etapie biznesu. Począwszy od analizy rynku, przez planowanie strategiczne i usprawnianie procesów operacyjnych.

    CENA

    Cena za 1 osobę: 490 zł + 23% VAT

    ✍ KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/