Zaawansowane techniki sprzedaży

Szkolenie in company (dedykowane)

CEL I ZAKRES

Szkolenie to doskonali techniki sprzedaży, a nabyte umiejętności pozwolą na:
* profesjonalne przygotowanie wizyty handlowej,
* zbudowanie lojalności klienta,
* rozszerzenie portfolio produktów u istniejących klientów,
* pozyskanie nowych klientów,
* efektywną argumentację handlową.
Dzięki niemu uczestnicy przejdą z poziomu handlowca na etap doradcy, proponującego nie tylko produkt i usługę, a przede wszystkim kompleksowe rozwiązania zaspokajające najbardziej wysublimowane oczekiwania klientów.

ODBIORCY

Doświadczeni handlowcy, jak i ci, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności w budowaniu relacji z klientami.

PROGRAM

Poznanie potrzeb potencjalnego klienta
* Analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie
* Kto jest twoim klientem? Gdzie są decydenci w organizacji klienta? Jak ich rozpoznać?
* Podejście strategiczne w rozmowach handlowych
* Metody odkrywania potrzeb kupującego i wzbudzania u niego chęci dokonania zmiany dostawcy produktów/usług
Przygotowanie swojej wizyty handlowej
* Wiedza o kliencie, jego firmie i oczekiwaniach – co mam wiedzieć przed spotkaniem?
* Przygotowanie pytań angażujących w celu określenia potrzeb klienta
* Dialog z klientem jako narzędzie przewodnie do wzbudzenia zaufania
Prezentacja i argumentowanie oferty
* Określenie charakterystyki produktu i oferty, zasady dobrej argumentacji
* Eksponowanie korzyści dla klienta, rozmowa z uwzględnieniem korzyści
* 5 technik postępowania wobec zastrzeżeń klienta i ich wykorzystanie dla celów sprzedaży
Obrona ceny oraz warunków finansowych
* 5 technik pozytywnego przedstawienia ceny, wybór odpowiedniego momentu
* Sposoby przedstawienia ceny jako niepodważalnej
* Delikatne kwestie – dodatkowe koszty, jak o nich informować klienta
Chwila prawdy, czyli jak sfinalizować sprzedaż
* 5 technik podsumowania sprzedaży i uzyskania pozytywnej decyzji
* Praktyczna metoda prezentacji ofert dotyczących zakupów grupowych
* 10 powodów, dla których klient pozostanie w stosunku do nas lojalny

PROWADZĄCY

Marcin Świerkocki

Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jest trenerem, coachem, a także asesorem weryfikującym kompetencje uczestniczącym m.in. w procesach AC/DC. Prowadzi oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje spotkania menedżerskie. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji dzięki wyższym kompetencjom ludzi. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje i satysfakcję klienta.
Komunikację w organizacji rozumie jako współpracę – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworząc i projektując programy rozwojowe korzysta ze sprawdzonej metodologii (Kolb’s experiential learning), a weryfikacja pozyskanej wiedzy i umiejętności uczestników ma miejsce na kilku poziomach (Kirkpatrick’s 4-level evaluation model).

CENA

Ustalana indywidualnie z Klientem i uzależniona od liczby uczestników szkolenia.

KONTAKT

Stanisław Woźniak
Partner Zarządzający
Redaktor Naczelny Magazynu Controlling i Zarządzanie

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@pwiedzy.la.pl
https://platformawiedzy.com.pl/