Specjalistka public relations i komunikacji marketingowej z ponad 20-letnim stażem w zawodzie. Od 2018 r. profesjonalna mentorka z międzynarodową akredytacją mentorską II poziomu – Mentor Practitioner – wydaną przez European Mentoring & Coaching Council.
Konsultantka i mentorka w obszarach:
* budowy marki biznesowej i osobistej (personal brand),
* wizerunku osób i organizacji,
* komunikacji marketingowej oraz public relations dla biznesu, NGO i instytucji publicznych.
Pracuje z: osobami prowadzącymi JDG, menedżerami poziomu C-level i B-level w organizacjach, przedsiębiorcami, liderami organizacji branżowych i pozarządowych, kadrą zarządzającą instytucji publicznych.
Właścicielka brandu Mentor Marki, autorka określenia „mentoring marki” jako specjalizacji zawodowej oraz metody pracy nad marką. Jako ekspertka wizerunkowa i marki współpracuje z dziennikarzami Interia.pl, Forbes Women Polska, Gazeta.pl, WP.pl.