Kurs on-line z Social Media – Kampanie Facebook Ads


 Szkolenie in company (dedykowane)

 CEL I ZAKRES

Uczestnicy kursu poznają zasady i techniki reklamy Facebook Ads mające na celu usprawnienie działań marketingowych firmy oraz marki osobistej. Zyskają umiejętności prawidłowego przeprowadzania kampanii reklamowej z wykorzystaniem Menedżera Reklam oraz umiejętności z zakresu komunikacji marki z grupą docelową (prowadzenie fanpage).
Korzyści dla uczestników:
➡ Zwiększenie zasięgu odbiorców przy wykorzystaniu bezpłatnych oraz płatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych.
➡ Planowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.
➡ Planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku.
➡ Określanie realnych i praktycznych działań, które przełożą się na zwiększenie sprzedaży i zwiększą liczbę aktywnych fanów.
➡ Tworzenie strategii marki w social mediach.
➡ Tworzenie strategii komunikacji z klientem.

 ODBIORCY

Kurs jest adresowany do:
➡ właścicieli małych i średnich firm,
➡ osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
➡ początkujących przedsiębiorców,
➡ osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

 PROGRAM

➡ Silna marka internetowa – jaki jest wyznacznik sukcesu?
Ćwiczenie: Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej
Ćwiczenie: 27 pomysłów na posty, które angażują fanów
Ćwiczenie: Ustalanie celu oraz harmonogramu strategicznego postów
➡ Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
➡ Rodzaje postów – który wybrać, by reklama była skuteczna?
➡ Najczęściej popełniane błędy przez początkujących
➡ Omówienie narzędzi wspierających działania marketera
Ćwiczenie: Budowanie skutecznej strategii marketingowej w Social Media
➡ Najnowsze trendy w mediach społecznościowych
➡ Algorytm News Feed – co Facebook bierze pod uwagę?
Ćwiczenie: Jak kreatywnie prowadzić fanpage?
➡ Cel działań i wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy
➡ Omówienie celów reklamowych
Ćwiczenie: Bezpieczne podpinanie karty kredytowej do konta
Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota Menedżera Reklam,
Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej
Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych i omówienie ich rodzajów
Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków

KLIKNIJ I POBIERZ MATERIAŁY NA KURS…

 PROWADZĄCY

Patryk Łopot
Trener marketingu i sprzedaży, autor książki i bloga „Lokalny Sukces”. Na co dzień pomaga małym i średnim firmom w pozyskiwaniu nowych, płacących klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 przedsiębiorstwami. Tworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe razem ze swoją drużyną oraz nadzorował strategie pozyskiwania klientów w firmach. Praktyczne podejście do reklamy oraz doświadczenie nabyte we współpracy z innymi firmami pomaga mu kształtować nowe biznesy i budować działające kanały sprzedaży.

 CENA

Ustalana indywidualnie z Klientem i uzależniona od liczby uczestników szkolenia.

 KONTAKT

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
https://platformawiedzy.com.pl/

Scroll to Top