Certyfikowany Coach ICC, certyfikowany konsultant Competence Navigator, autor książki „Sabotaż w dziale obsługi” i artykułów biznesowych. Właściciel SeeQuest Solution, autor narzędzi dla menedżerów sprzedaży wspierających skuteczne zarządzanie zespołem.
Od ponad 16 lat wspiera firmy w optymalizowaniu wyników sprzedaży. Jest ekspertem w zakresie budowania strategii sprzedaży i podnoszenia wyniku. Projektuje i wdraża nowatorskie taktyki sprzedaży bezpośredniej oraz rewitalizuje systemy zarządzania zespołami sprzedażowymi.
Prowadzi wykłady na studiach podyplomowych Politechniki Łódzkiej: Zarządzanie Kompetencjami Menedżerów Sprzedaży oraz jest mówcą i prelegentem podczas eventów i spotkań biznesowych (np.: Trendy CC, Kongres Sprzedaży, Kongres: Jak budować skuteczne zespoły sprzedażowe i inne). W jego szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób.
Jest praktykiem, z najlepszego sprzedawcy awansował na szefa zespołów sprzedażowych (Bank Depozytowo-Kredytowy, Bank PKO BP, Bank Pekao SA). Zajmował medalowe miejsca w wewnętrznych rankingach sprzedaży. Następnie współtworzył sukces rynkowy Alior Banku, jako menadżer ds. szkoleń. W 2008 r. był współautorem standardów jakości obsługi klienta, za które Alior Bank był trzykrotnie wyróżniony nagrodą Newsweeka i Forbsa. Po zakończeniu pracy w Banku podjął współpracę z Alior Instytutem Biznesu i jako Dyrektor ds. Projektowania Procesów Sprzedaży zrealizował kilkanaście dużych projektów zakończonych sukcesem dla branż: IT, HoReCa, Bankowość, Ubezpieczenia, FMCG, Opieka Zdrowotna. Od 2017 r. jako Menadżer Projektów zarządza zespołem zajmującym się projektowaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta w Biurze Jakości Klienta Getin Noble Banku i razem z całym zespołem ma swój udział w uzyskaniu miejsc na podium w rankingach jakościowych Banku ( np. Newsweek 2017 – 2 miejsce, 2018 – 3 miejsce).
Prowadził szkolenia m.in. dla PKO BP, Pekao, PZU Życie, PZU, Alior Bank, Tchibo, Drogerie Natura, Polwell, Sanmargar, Hotel Radisson, PZU Zdrowie, Elektrotermex, Bank BPS, Raiffeisen Bank SA.