fbpx

Budowanie marki osobistej w miejscu pracy i życiu zawodowym – szkolenie on-line


 Szkolenie in company (dedykowane)

CEL I ZAKRES

W trakcie szkolenia uczestnicy zyskają wiedzę z zakresu budowania marki osobistej w sytuacjach zawodowych, na ścieżkach kariery, w miejscach pracy i w swojej branży. Przedstawimy sposoby budowania marki, reputacji, autorytetu i wizerunku oraz narzędzia, przy pomocy których można zbudować własny „personal brand”. Podczas szkolenia każdy z Uczestników będzie miał możliwość zbudowania ramowej koncepcji swojej własnej „marki osobistej”.

ODBIORCY

Przedsiębiorcy, kadra kierownicza, kadra menedżerska, specjaliści i eksperci, osoby na stanowiskach w firmie, których rolą jest:
* budowanie autorytetu osobistego i autorytetu swojego stanowiska,
* liderowanie podległym jednostkom i zespołom oraz,
* reprezentowanie firmy na zewnątrz.

 PROGRAM

1. Czym jest marka osobista oraz profesjonalna reputacja w życiu zawodowym? Określenie kluczowych obszarów tworzących ramy indywidualnej marki osobistej na ścieżce kariery.
a) Praca z definicją marki osobistej. Jak ją rozumiemy, jakie elementy obejmuje, jak dobrać te, które będą pasować do indywidualnej marki i wizerunku każdej osoby?
b) Czym jest reputacja profesjonalisty w życiu zawodowym? Jak ją budować i chronić oraz tworzyć swój własny kapitał reputacji służący celom zawodowym?
c) Nasza własna tożsamość a wizerunek zewnętrzny. O co w tym chodzi i dlaczego ważne jest budowanie spójności tych dwóch elementów?
2. Jak budować markę osobistą na bazie własnych zasobów i talentów, mocnych i słabszych stron?
a) Odnajdywanie i definiowanie własnych zasobów zewnętrznych i wewnętrznych, które mogą tworzyć markę osobistą i wizerunek.
b) Użyteczne narzędzia i testy do określenia swojej osobowości i talentów, na bazie których można budować swoją markę. Przegląd narzędzi i testów dostępnych na rynku.
c) Jak je trafnie dobierać, zgodnie z własnymi potrzebami i sytuacją zawodową?
3. Jak budować i wzmacniać swój autorytet oraz reputację w miejscu pracy, wewnątrz i na zewnątrz firmy?
a) W jaki sposób wzmocnienie marki osobistej wpływa na autorytet i reputację w miejscu pracy?
b) Jak wykorzystywać zawodową markę osobistą w oficjalnych i mniej oficjalnych sytuacjach poza firmą, by służyło to zwiększaniu rozpoznawalności naszego nazwiska, a finalnie także rozwojowi kariery?
4. Jak dobierać narzędzia do komunikowania marki i właściwie z nich korzystać w procesie budowy własnej reputacji zawodowej i marki osobistej?
a) Przegląd narzędzi (w tym internetowych) budujących markę, zwiększających rozpoznawalność i pozycjonowanie w swojej branży.
a) Jak trafnie wybrać social media, by osiągnąć zamierzony efekt wizerunkowy, służący celom naszej marki osobistej i kariery?
b) Zasady dotyczące doboru formy i treści kontentu zamieszczanego w social mediach.
5. Jak wypowiadać się publicznie (także na forum firmy), by wzmacniało to markę osobistą, reputację i autorytet?
a) Jak sprytnie wplatać treści budujące nasz wizerunek i reputację w wypowiedź publiczną (np. w wypowiedź ekspercką, w artykuł ekspercki itp.)?
b) Zasady budowania profesjonalnej wypowiedzi publicznej na forum swojej firmy oraz poza nią.
b) W jaki sposób można ochronić swój wizerunek i markę osobistą wypowiadając się publicznie w sytuacji trudnej, kryzysowej itp.?

 PROWADZĄCA

Dorota Anna Wróblewska
Specjalistka public relations i komunikacji marketingowej z ponad 20-letnim stażem w zawodzie. Od 2018 r. profesjonalna mentorka z międzynarodową akredytacją mentorską II poziomu – Mentor Practitioner – wydaną przez European Mentoring & Coaching Council.
Konsultantka i mentorka w obszarach:
* budowy marki biznesowej i osobistej (personal brand),
* wizerunku osób i organizacji,
* komunikacji marketingowej oraz public relations dla biznesu, NGO i instytucji publicznych.
Pracuje z: osobami prowadzącymi JDG, menedżerami poziomu C-level i B-level w organizacjach, przedsiębiorcami, liderami organizacji branżowych i pozarządowych, kadrą zarządzającą instytucji publicznych.
Właścicielka brandu Mentor Marki, autorka określenia „mentoring marki” jako specjalizacji zawodowej oraz metody pracy nad marką. Jako ekspertka wizerunkowa i marki współpracuje z dziennikarzami Interia.pl, Forbes Women Polska, Gazeta.pl, WP.pl.

 CENA

Ustalana indywidualnie z Klientem i uzależniona od liczby uczestników szkolenia.

 KONTAKT

Tel. (+ 48) 511 003 137
e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
https://platformawiedzy.com.pl/

Scroll to Top