fbpx

Kurs on-line z Social Media – Kampanie Meta Ads na Facebooku i Instagramie

×

Kurs on-line z Social Media – Kampanie Meta Ads na Facebooku i Instagramie

Cena za 1 osobę: 690 zł + 23% VAT

Zamawiam i zobowiązuję się do dokonania przedpłaty.

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za to wydarzenie przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed wydarzeniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości wydarzenia.

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia










    18 czerwca 2024 r., godz. 9.00 – 16.00

     CEL I ZAKRES

    Podczas zajęć szybko przechodzimy od teorii do działania (praktyki). Skupiamy się przede wszystkim na aspektach związanych z efektywnym prowadzeniem działań marketingowych na Facebooku i Instagramie. Pracujemy na przykładach różnych branż.
    Uczestnicy kursu pracują nad własnymi biznesami lub tematami, który samodzielnie wybrali. Następnie przechodzą przez szereg ćwiczeń pod okiem klienta. W efekcie opracowują strategię działań reklamowych oraz grupy docelowe, do których będą kierować swoje działania reklamowe.

    Kurs jest kierowany do osób, które prowadzą własne biznesy, pracują w działach marketingu i reklamy, chcą efektywnie prowadzić swoje działania marketingowe i rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.

     ODBIORCY

    Kurs jest adresowany do:
    ➡ właścicieli małych i średnich firm,
    ➡ osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie,
    ➡ początkujących przedsiębiorców,
    ➡ osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy.

     PROGRAM

    ➡ Krótka charakterystyka platform social mediów i ich algorytmów
    ➡ Funkcjonalności social mediów
    ➡ Jakie korzyści dają nam poszczególne platformy?
    ➡ Jak skuteczne rozwijać nowy kanał i własne media społecznościowe?
    ➡ Budowanie strategii obecności w social mediach
    ➡ Cele obecności w social mediach
    ➡ Statystyki użytkowników. Jak interpretować dane użytkowników?
    ➡ Materiały publikowane na Facebooku i Instagramie
    ➡ Rodzaje treści publikowanych w social mediach
    ➡ Jak nagrywać, gdzie montować proste, krótkie filmy video?
    ➡ Jak utrzymać relacje pomiędzy firmą a użytkownikiem?
    ➡ Jak dobrze przygotować koncepcję własnego profilu w wybranych mediach społecznościowych?
    ➡ Meta ADS – reklamy na Instagramie i Facebooku
    ➡ Budowa Menedżera Reklam
    ➡ Jak ustawić reklamę przy pomocy Menedżera Reklam krok po kroku?
    ➡ Kampanie leadowe na Facebooku i Instagramie
    ➡ Jaki budżet reklamowy wybrać?
    ➡ Dlaczego warto zainwestować w Facebook Ads?

     PROWADZĄCA

    Anna Petynia-Kawa
    Doświadczona dziennikarka, copywriterka i trenerka, właścicielka agencji kreatywnej AjPi Media. Zajmuje się praktycznymi aspektami reklamy i marketingu internetowego. Przez ponad 9 lat prowadzenia własnej agencji współpracowała z instytucjami kultury, wiodącymi markami na rynku polskim, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi. Jest stałym współpracownikiem Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Odpowiadała m.in. za kreowanie wizerunku miasta Rzeszowa na Instagramie. Jako trenerka współpracuje m.in. z Platformą Wiedzy, Agencją Coffeina PR, Szkołą ATUT, APHR Sp. z. o.o., Oświatą Rzeszów, Oświatą Lingwistą w Lublinie. Prowadzi szkolenia otwarte oraz wewnątrzfirmowe dla działów PR i marketingu w firmach.

     CENA

    Cena za 1 osobę: 690 zł + 23% VAT

     KONTAKT

    Tel. (+ 48) 511 003 137
    e-mail: biuro@platformawiedzy.com.pl
    https://platformawiedzy.com.pl/

    Scroll to Top