Kurs on-line Social Media Marketing
Cena za 1 osobę: 720 zł + 23% VAT
Zamawiam i zobowiązuję się do dokonania przedpłaty.
Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za to wydarzenie przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed wydarzeniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości wydarzenia.
✅ 10 kwietnia 2025 r., godz. 9.00 – 16.00
✍ CEL I ZAKRES
Podczas spotkania pokażemy przykłady ciekawych treści z wielu branż.
Możliwe będzie także przeanalizowanie kont prowadzonych przez uczestników.
Social Media Marketing łączy w sobie praktyczne zasady prowadzenia
kont organizacji na Facebooku i Instagramie, z wprowadzeniem do ustawień
reklamowych Meta. Po odbyciu kursu uczestnicy będą potrafili w angażujący
sposób prowadzić social media firmy lub instytucji, bezpiecznie korzystać
z wewnętrznych narzędzi Meta, a także samodzielnie ustawiać kampanie reklamowe.
Wszystko to w zgodzie z aktualnym algorytmem Facebooka i Instagrama.
✍ ODBIORCY
Kurs jest przeznaczony dla pracowników firm i instytucji odpowiedzialnych za social media,
a także dla właścicieli firm – bez względu na poziom ich zaawansowania.
Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które już prowadzą konta w mediach
społecznościowych, jak i te, które dopiero zamierzają się tym zająć lub nadzorują
w organizacji pracę innych social media managerów (wewnętrznych lub agencyjnych).
✍ PROGRAM
1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
▶️ Ranking popularności poszczególnych platform
▶️ Potencjał marketingowy i możliwości social mediów w zależności od platformy
2. Bezpieczeństwo na Facebooku
▶️ Konto prywatne a strona firmy
▶️ Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
▶️ Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta organizacji
▶️ Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych
3. Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
▶️ Aktualny interfejs stron Facebooka
▶️ Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
▶️ Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
▶️ Portfolio firmowe jako narzędzie do zarządzania dostępem do kont
4. Algorytm oraz tworzenie treści na Facebooku
▶️ Algorytm na Facebooku – podstawowe zasady działania
▶️ Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji i innych czynników
▶️ Wybór czasu publikacji
▶️ Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
▶️ Dobór zdjęć – zgodnie z prawem i zaleceniami Facebooka
▶️ Przykłady postów statystycznych oraz video (rolek) z ich omówieniem
▶️ Analiza kont z firm i instytucji Uczestników (dla chętnych)
5. Algorytm oraz tworzenie treści na Instagramie
▶️ Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
▶️ Rodzaje publikacji
▶️ Profesjonalna prezentacja (bio)
▶️ Ekosystem Instagrama: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy, SEO
▶️ Algorytm na Instagramie
▶️ Najlepszy czas publikacji
▶️ Sposoby aktywizowania publiczności
▶️ Aktywność na innych profilach w imieniu firmy
▶️ Inspirujące posty i rolki – przykłady
▶️ Kompozycje postów i wyróżnionych relacji
▶️ Analiza kont z firm i instytucji Uczestników (dla chętnych)
6. Reklama na Facebooku i Instagramie
▶️ Zakładanie konta reklamowego
▶️ Strategia reklamowa – przykład lejka marketingowego w mediach społecznościowych
▶️ Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
➡ struktura kampanii,
➡ wybór celu reklamowego,
➡ ustawianie budżetu,
➡ wybór grupy docelowej,
➡umiejscowienia reklam,
➡ tworzenie kreacji reklamowe
▶️ Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii
▶️ Reklama a post sponsorowany – podobieństwa i różnice
▶️ Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku
7. Podsumowanie, zakończenie
✍ PROWADZĄCY
Marcin Pietraszek
Trener, konsultant, znany i ceniony ekspert social media. Od kilkunastu lat obsługuje konta swoich
Klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także prowadzi na ich zlecenie kampanie reklamowe.
W ciągu ostatnich kilku lat przeszkolił kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych
– pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Jest autorem wielu artykułów na temat marketingu, a także książek, w których znaleźć
można wskazówki m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.
✍ CENA
✅ Cena za 1 osobę: 720 zł + 23% VAT
✍ KONTAKT
☎️(+ 48) 511 003 137
✉️ biuro@platformawiedzy.com.pl
💻https://platformawiedzy.com.pl/