×

Kurs on-line Social Media Marketing

Cena za 1 osobę: 720 zł + 23% VAT

Zamawiam i zobowiązuję się do dokonania przedpłaty.

Przesyłając niniejsze zgłoszenie/umowę Uczestnik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za to wydarzenie przed terminem jego organizacji. Na bazie wypełnionych danych zostanie wystawiona faktura proforma, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed wydarzeniem, Uczestnik zostanie obciążony kosztem 75% jego wartości. W przypadku braku informacji o rezygnacji, Uczestnik zostanie obciążony kwotą stanowiącą 100% wartości wydarzenia.


    [group firma2]

    Dane firmy potrzebne do wystawienia faktury


    [/group]

    Dane osoby kontaktowej

    Dane uczestnika szkolenia









    10 kwietnia 2025 r., godz. 9.00 – 16.00

     CEL I ZAKRES

    Podczas spotkania pokażemy przykłady ciekawych treści z wielu branż.
    Możliwe będzie także przeanalizowanie kont prowadzonych przez uczestników.
    Social Media Marketing łączy w sobie praktyczne zasady prowadzenia
    kont organizacji na Facebooku i Instagramie, z wprowadzeniem do ustawień
    reklamowych Meta. Po odbyciu kursu uczestnicy będą potrafili w angażujący
    sposób prowadzić social media firmy lub instytucji, bezpiecznie korzystać
    z wewnętrznych narzędzi Meta, a także samodzielnie ustawiać kampanie reklamowe.
    Wszystko to w zgodzie z aktualnym algorytmem Facebooka i Instagrama.

     ODBIORCY

    Kurs jest przeznaczony dla pracowników firm i instytucji odpowiedzialnych za social media,
    a także dla właścicieli firm – bez względu na poziom ich zaawansowania.
    Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które już prowadzą konta w mediach
    społecznościowych, jak i te, które dopiero zamierzają się tym zająć lub nadzorują
    w organizacji pracę innych social media managerów (wewnętrznych lub agencyjnych).

     PROGRAM

    1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych

    ▶️ Ranking popularności poszczególnych platform
    ▶️ Potencjał marketingowy i możliwości social mediów w zależności od platformy
    2. Bezpieczeństwo na Facebooku
    ▶️ Konto prywatne a strona firmy
    ▶️ Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
    ▶️ Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta organizacji
    ▶️ Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych
    3. Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
    ▶️ Aktualny interfejs stron Facebooka
    ▶️ Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
    ▶️ Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
    ▶️ Portfolio firmowe jako narzędzie do zarządzania dostępem do kont
    4. Algorytm oraz tworzenie treści na Facebooku
    ▶️ Algorytm na Facebooku – podstawowe zasady działania
    ▶️ Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji i innych czynników
    ▶️ Wybór czasu publikacji
    ▶️ Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
    ▶️ Dobór zdjęć – zgodnie z prawem i zaleceniami Facebooka
    ▶️ Przykłady postów statystycznych oraz video (rolek) z ich omówieniem
    ▶️ Analiza kont z firm i instytucji Uczestników (dla chętnych)
    5. Algorytm oraz tworzenie treści na Instagramie
    ▶️ Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
    ▶️ Rodzaje publikacji
    ▶️ Profesjonalna prezentacja (bio)
    ▶️ Ekosystem Instagrama: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy, SEO
    ▶️ Algorytm na Instagramie
    ▶️ Najlepszy czas publikacji
    ▶️ Sposoby aktywizowania publiczności
    ▶️ Aktywność na innych profilach w imieniu firmy
    ▶️ Inspirujące posty i rolki – przykłady
    ▶️ Kompozycje postów i wyróżnionych relacji
    ▶️ Analiza kont z firm i instytucji Uczestników (dla chętnych)
    6. Reklama na Facebooku i Instagramie
    ▶️ Zakładanie konta reklamowego
    ▶️ Strategia reklamowa – przykład lejka marketingowego w mediach społecznościowych
    ▶️ Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
    ➡ struktura kampanii,
    ➡ wybór celu reklamowego,
    ➡ ustawianie budżetu,
    ➡ wybór grupy docelowej,
    ➡umiejscowienia reklam,
    ➡ tworzenie kreacji reklamowe
    ▶️ Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii
    ▶️ Reklama a post sponsorowany – podobieństwa i różnice
    ▶️ Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku
    7. Podsumowanie, zakończenie

     PROWADZĄCY

    Marcin Pietraszek
    Trener, konsultant, znany i ceniony ekspert social media. Od kilkunastu lat obsługuje konta swoich
    Klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także prowadzi na ich zlecenie kampanie reklamowe.
    W ciągu ostatnich kilku lat przeszkolił kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych
    – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
    Jest autorem wielu artykułów na temat marketingu, a także książek, w których znaleźć
    można wskazówki m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.

     CENA

    Cena za 1 osobę: 720 zł + 23% VAT

     KONTAKT

    ☎️(+ 48) 511 003 137
    ✉️ biuro@platformawiedzy.com.pl
    💻https://platformawiedzy.com.pl/

    Scroll to Top